2 Minutės
EA Black Panther žaidimo atšaukimas: sprendimo užkulisiai
Technologijų ir žaidimų industriją neseniai sukrėtė Electronic Arts (EA) sprendimas nutraukti ilgai lauktą Black Panther vaizdo žaidimo kūrimą ir uždaryti Cliffhanger Games studiją, atsakingą už projektą. Šis žingsnis atspindi EA norą sustiprinti pagrindinių žaidimų - tokių kaip The Sims ir Apex Legends - plėtrą. Tačiau, nors EA ir toliau bendradarbiauja su Marvel, netikėtas Black Panther žaidimo atšaukimas paliko daug neatsakytų klausimų tarp žaidimų bendruomenės.
Ilga preprodukcija lėmė projekto nutraukimą
Remiantis Bloomberg žurnalisto Jason Schreier informacija iš kelių vidinių šaltinių, Black Panther žaidimas buvo preprodukcijos stadijoje beveik ketverius metus, tačiau projektas taip ir nepajudėjo į tolimesnę kūrimo fazę. Tokia pažangos stoka kėlė nepasitenkinimą EA vadovybei, todėl projektas galiausiai buvo atšauktas. GamingBolt duomenimis, žaidimas buvo pasiekęs bent vieną EA vidinius etapus, kai projektas yra nuodugniai peržiūrimas prieš suteikiant tolimesnį finansavimą.
Cliffhanger Games studijos iššūkiai ir veiklos kliūtys
Cliffhanger Games, įkurta 2021-aisiais, susidūrė su daugybe operacinių sunkumų – teko vienu metu organizuoti tiek studijos darbą, tiek žaidimo kūrimą. Pradinė koncepcijos fazė užtruko neįprastai ilgai, tempė resursus ir stabdė progresą. Be to, studijos veikla Kirkland mieste, Vašingtono valstijoje, kur darbo rinka technologijų sektoriuje itin konkurencinga, lėmė dideles darbo užmokesčio sąnaudas ir didesnę finansinę naštą. Nors komanda buvo pradėjusi plėtrą kuriant žaidimo prototipą (vadinamą Vertical Slice), kai kurie naujai įdarbinti darbuotojai sulaukė atleidimų praėjus vos kelioms savaitėms nuo įsidarbinimo.
EA ir Marvel: kas laukia ateityje?
Nors Black Panther žaidimo kūrimas nutrauktas, EA toliau tęsia bendradarbiavimą su Marvel. Šiuo metu Motive Studio aktyviai kuriamas Iron Man žaidimas, signalizuojantis apie nenutrūkstančią EA ir Marvel partnerystę. Rinkos ekspertai įdėmiai stebės, kaip EA dėlios prioritetus augančioje žaidimų industrijoje, derindama naujoves su populiariausių franšizių plėtra.
AAA žaidimų vystymo projektų valdymo palyginimai
Šio atšaukimo istorija paryškina efektyvaus projektų valdymo ir savalaikio įgyvendinimo svarbą AAA žaidimų kūrime. Kai kurioms studijoms sudėtinga išlaikyti kūrimo tempą ilgesnio preprodukcijos etapo metu, o užsitęsusios vėlavimo išlaidos gali sužlugdyti net prestižinius, partnerystėmis grįstus projektus, tokius kaip Black Panther. Tarp technologijų sektoriaus leidėjų nuolat vyksta konkurencija dėl rinkos aktualumo, tad lankstumas ir efektyvus resursų paskirstymas lemia projekto sėkmę ar nesėkmę.
Ateities perspektyvos ir rinkos įtakos
Technologijų entuziastams ir pramonės specialistams Black Panther žaidimo atšaukimas tampa svarbia pamoka apie vystymo rizikas, resursų valdymą ir kintančius didžiųjų leidėjų prioritetus. Vystant ateities žaidimus, tokius kaip Iron Man, EA požiūris į intelektinės nuosavybės valdymą, bendradarbiavimą ir darbo jėgos optimizavimą išliks stebėjimo centre, formuojant AAA žaidimų inovacijų ir žaidėjų patirties ateitį.
Šaltinis: smarti

Komentarai