Halo ateitis bus pristatyta per HWC 2024 | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Halo ateitis bus pristatyta per HWC 2024

Halo ateitis bus pristatyta per HWC 2024

2025-07-01
0 Komentarai Domantas Čepaitis

2 Minutės

Halo ateitis bus pristatyta per HWC 2024

Halo žaidimų serijos gerbėjų šiemet laukia svarbios naujienos – oficialūs šaltiniai patvirtino, kad būsimoje „Halo World Championship“ (HWC), kuri vyks spalio 24 d. Sietle, bus atskleista reikšminga informacija apie „Halo“ franšizės ateitį. Po mėnesius trukusių spekuliacijų žaidimų bendruomenėje, Halo studija (anksčiau žinoma kaip 343 Industries) paskelbė, kad naujausia jų veikla ir būsimi planai užims pagrindinę vietą šių metų renginyje.

Halo studija perkelia seriją į kitą lygį su Unreal Engine 5

Remdamasi praėjusių metų renginiu, kai studija paskelbė apie savo prekės ženklo atnaujinimą ir pirmuosius darbus su Unreal Engine 5, šiemet tikimasi išsamesnių žvilgsnių į naujus projektus. Buvo pademonstruotos pirmosios „Halo“ aplinkos, sukurtos naudojant Unreal Engine 5, kurios atskleidė ne galutinius žaidimų produktus, bet šios pažangios technologijos galimybes „Halo“ ateičiai. Tokiu būdu kūrėjai ryžtingai atsisako ankstesnių technologijų ir siekia spręsti problemas, su kuriomis susidūrė kuriant Halo Infinite. Pasitelkus Unreal Engine 5, Halo studija tikisi pagerinti grafikos kokybę, našumą ir pačio žaidimo patirtį tiek senbuviams gerbėjams, tiek naujiems žaidėjams.

Ko tikėtis šių metų HWC metu

Remiantis naujausiu Halo studijos tinklaraščio įrašu, šiemet „Halo World Championship“ lankytojų ir žiūrovų laukia išskirtinės žaidimų peržiūros bei oficialūs atnaujinimai apie šiuo metu vystomus projektus. Praėjusių metų renginyje buvo pristatyta „A New Dawn“ ir atskleista užkulisinių detalių apie „Project Foundry“, taip pradžiai užduotas naujas etapas Halo serijoje. Studija dar kartą pabrėžia savo atvirumo ir inovacijų siekį, žadėdama, kad šių metų pristatymas suteiks daugiau informacijos apie būsimus „Halo“ žaidimus ir plėtinius.

Naujos krypties privalumai

Pereinant prie Unreal Engine 5, ne tik sukuriamos turtingesnės ir vizualiai įtraukiančios aplinkos, bet ir supaprastinamas vystymo procesas, taip sumažinant technines problemas, kurios buvo išryškėjusios ankstesniuose leidimuose. Pasirinkusi šiuolaikiškiausius įrankius, Halo studija siekia konkuruoti su didžiausiais pirmojo asmens šaudyklėmis rinkoje.

Rinkos tendencijos ir panaudojimas

Pasaulinė FPS žaidimų bendruomenė nekantriai laukia naujienų, o Halo turi galimybę vėl užimti lyderiaujančią poziciją tarp modernių šaudyklinių žaidimų. Dėl stiprios esporto potencialo, patobulintų daugelio žaidėjų funkcijų ir laukiamo kryžminės platformos suderinamumo, žaidimų industrijos profesionalams ir žaidėjams rekomenduojama nepraleisti galimybės susipažinti su naujovėmis, kurios bus pristatytos HWC 2024 renginyje.

Jei esate Halo gerbėjas, žaidimų kūrėjas arba technologijų entuziastas, laukiate naujos kartos mokslinės fantastikos šaudyklės – būtinai pasižymėkite spalio 24 d. Sietle savo kalendoriuje. Halo ateitis prasideda čia.

Šaltinis: halowaypoint

„Esu žaidimų entuziastas ir AI entuziastas. Rašau apie tai, kas svarbu – naujausius žaidimus, AI projektus ir tai, kaip šie du pasauliai jungiasi.“

Komentarai

Palikite komentarą