3 Minutės
Sony perduoda Xperia flagmanų gamybą išorinėms įmonėms
Sony imasi reikšmingų pokyčių savo ilgalaikėje išmaniųjų telefonų strategijoje. Remiantis naujausiais pranešimais iš Japonijos, technologijų lyderis daugiau nebegamins populiarių Xperia flagmanų savo jėgomis. Vietoje to, Sony patikėjo aukščiausios klasės Xperia išmaniųjų telefonų gamybą išoriniams gamybos partneriams. Šis žingsnis žymi svarbų lūžio tašką Sony kovoje dėl pozicijų itin konkurencingoje pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje.
Strateginio pokyčio priežastys
Nors Sony ir pasižymi inovatyviomis technologijomis bei stipriu elektronikos prekės ženklo įvaizdžiu, įmonės dalis išmaniųjų telefonų rinkoje sumažėjo – dabar ji tesudaro mažiau nei 1 % pasauliniu mastu. Siekdama optimizuoti veiklos procesus ir mažinti sąnaudas, Sony perduoda išimtines Xperia flagmanų gamybos teises išoriniams partneriams. Tikimasi, kad ši nauja gamybos strategija leis pasiekti didesnį lankstumą ir užtikrins tvaresnį veiklos modelį sparčiai besikeičiančioje industrijoje.
Gamyklų pokyčiai ir Xperia 1 VII pristatymas
Anksčiau pagrindiniai Xperia flagmanai buvo surenkami trijose Sony gamyklose: dviejose Tailande ir vienoje Kinijoje. Tačiau oficialūs duomenys rodo, kad šiose gamyklose daugiau nevyksta išmaniųjų telefonų gamyba. Naujai pristatytas Xperia 1 VII taps pirmuoju Xperia flagmanu, kuris bus pagamintas pagal išorės užsakymą. Xperia 1 VII, kuriam specialistai suteikė 7,2 iš 10 balų, patvirtina, kad Sony išlieka ištikima savo kokybiškų išmaniųjų telefonų koncepcijai, net jei nebegamina jų savo gamyklose.
Kaina ir prieinamumas rinkoje
Pasauliniams vartotojams svarbu žinoti, kad Xperia 1 VII kainuoja 1399 svarus už 256 GB talpos modelį – tiek pat, kiek ir pernai metų pagrindinis modelis. Nors kai kas galėjo tikėtis, kad gamybą perdavus užsakovams kaina sumažės, šiuo metu nėra požymių, jog naujas modelis bus pigesnis Sony flagmanų linijoje.
Rinkos pasiekiamumas ir 5G suderinamumas
Išskirtina tai, kad jau antrus metus iš eilės Sony nusprendė neišleisti savo flagmanų JAV rinkai. Dėl ribotų partnerystės sutarčių su pagrindiniais JAV mobiliojo ryšio operatoriais Xperia išmaniųjų telefonų pardavimai šioje, trečioje pagal dydį pasaulio rinkoje, yra sustoję. Visgi, globalios Xperia 1 VII versijos pasiekiamos per pagrindinius internetinius pardavėjus, tokius kaip Amazon, ir pritaikytos GSM tinklui.
Tiems, kurie naudoja T-Mobile, Xperia 1 VII palaiko svarbiausius 5G dažnių ruožus, įskaitant itin svarbų n41 (2,5 GHz) Ultra Capacity 5G ir n71, leidžiantį išplėstinį nacionalinį padengimą žemu 600 MHz dažniu. Norint užtikrinti maksimalų suderinamumą su T-Mobile tinkle, rekomenduojama rinktis XQ-EC64 modelį, palaikantį 7 iš 12 dažnių, tarp jų – sub-6GHz ir mmWave. AT&T naudotojams geriausiai tinka XQ-EC72 variantas (skirtas Azijos ir Ramiojo vandenyno rinkoms), palaikantis 10 iš 17 AT&T 5G dažnių, tarp jų – 850 MHz visos šalies padengimo ir C-band vidutinio dažnio ruožus.

Produkto savybės ir konkurencinis pranašumas
Sony Xperia išlieka vertinamas dėl pažangių vaizdų apdorojimo galimybių, aukščiausios kokybės ekranų ir išskirtinio dizaino. Įmonė stiprina savo pozicijas kaip pagrindinė išmaniųjų telefonų kamerų jutiklių tiekėja – šiuo metu užimama 55 % pasaulinės rinkos dalis ir prognozuojama, kad iki metų pabaigos šis skaičius sieks net 60 %. Novatoriškos Sony vaizdo jutiklių technologijos ir toliau išskiria Xperia flagmanus iš konkurentų, ypač tiems vartotojams, kurie siekia profesionalaus fotografavimo ir filmavimo mobiliomis priemonėmis.
Paveldas, privalumai ir naudojimo sritys
Sony stipri reputacija vartotojų elektronikos srityje, pagrįsta tokiais legendiniais produktais kaip Walkman ar PlayStation, užtikrina kokybės ir inovacijų siekį. Xperia išmanieji telefonai orientuoti į entuziastus ir profesionalus, kurie vertina pažangias mobilias technologijas, išplėstines multimedijos funkcijas bei sklandų integravimą su platesne Sony ekosistema – kameromis, garso įranga ir žaidimų platformomis.
Xperia ateitis ir kintanti išmaniųjų telefonų rinka
Perduodama gamybą išoriniams partneriams, Sony prisitaiko prie rinkos realijų, tačiau neatsisako ambicijų likti inovacijų priešakyje. Sutelkusi dėmesį į dizainą, tyrimus ir unikalių technologijų kūrimą, o aparatūros surinkimą patikėdama specialistams, Sony ir toliau gali pasiūlyti vartotojams išskirtinius aukštos klasės Android išmaniuosius telefonus.
Nuolat besikeičianti pasaulinė paklausa verčia Sony toliau stiprinti Xperia prekės ženklo pozicijas tarp inovacijų ieškančių naudotojų ir skatinti platesnės industrijos pažangą.

Komentarai