2 Minutės
„Apple“ stiprina pozicijas planšetinių kompiuterių rinkoje
Remiantis naujausiais „Canalys“ duomenimis, „Apple“ ir toliau dominuoja pasaulinėje planšetinių kompiuterių rinkoje. 2024 metų ketvirtąjį ketvirtį bendrovė užėmė 42,3% rinkos dalies, pristatydama 16,9 milijono „iPad“ įrenginių. Tai žymus augimas, palyginti su 14,8 milijono vienetų tuo pačiu laikotarpiu 2023 metais. Artimiausias konkurentas „Samsung“ per tą patį laikotarpį pristatė 7 milijonus planšečių, užimdamas 17,8% rinkos dalies. Kiti gamintojai, tokie kaip „Lenovo“, „Huawei“ ir „Xiaomi“, užėmė atitinkamai trečią, ketvirtą ir penktą vietas rinkoje. ([macrumors.com](https://www.macrumors.com/2025/02/06/apples-ipad-continues-to-dominate-tablet-market/?utm_source=openai))
„iPad“ pardavimų augimas ir nauji modeliai
Per visus 2024 metus „Apple“ pristatė apie 57 milijonus „iPad“ įrenginių, užimdama 38,6% rinkos dalies. Tai daugiau nei dvigubai viršija „Samsung“ pardavimus, kurie per tą patį laikotarpį pristatė 27,8 milijono planšečių. ([notebookcheck.net](https://www.notebookcheck.net/Apple-sells-almost-57-million-iPads-in-2024-but-loses-market-share-to-Xiaomi-and-Huawei.957631.0.html?utm_source=openai))
„Apple“ sėkmę lėmė nuolatinis produktų atnaujinimas. 2024 metais bendrovė pristatė aukščiausios klasės „iPad Pro“ su M4 lustu, atnaujino „iPad mini“ su A17 Pro lustu ir pridėjo M2 lustą „iPad Air“ modelyje. Šie patobulinimai padidino vartotojų susidomėjimą ir paskatino pardavimus. ([macrumors.com](https://www.macrumors.com/2025/02/06/apples-ipad-continues-to-dominate-tablet-market/?utm_source=openai))
Konkurentų augimas ir „Apple“ atsakas
Nors „Apple“ išlaiko lyderio poziciją, konkurentai taip pat demonstruoja augimą. Pavyzdžiui, „Xiaomi“ 2024 metais pardavė 9,2 milijono planšečių, tai yra 73,1% daugiau nei ankstesniais metais, tapdama penktąja pagal dydį planšetinių kompiuterių gamintoja pasaulyje. ([notebookcheck.net](https://www.notebookcheck.net/Apple-sells-almost-57-million-iPads-in-2024-but-loses-market-share-to-Xiaomi-and-Huawei.957631.0.html?utm_source=openai))
„Apple“ atsakas į konkurenciją apima nuolatinį produktų atnaujinimą ir naujų funkcijų diegimą. 2025 metais bendrovė planuoja atnaujinti biudžetinį „iPad“ modelį ir dar kartą atnaujinti „iPad Air“, siekdama išlaikyti savo pozicijas rinkoje. ([macrumors.com](https://www.macrumors.com/2025/02/06/apples-ipad-continues-to-dominate-tablet-market/?utm_source=openai))
Išvada
„Apple“ sėkmingai išlaiko lyderio poziciją planšetinių kompiuterių rinkoje, nuolat atnaujindama savo produktų liniją ir pristatydama naujas funkcijas. Nors konkurentai, tokie kaip „Xiaomi“ ir „Huawei“, demonstruoja spartų augimą, „Apple“ inovacijos ir stipri produktų linija leidžia išlaikyti reikšmingą atotrūkį nuo konkurentų.
Komentarai