2 Minutės
Luca de Meo staigus pasitraukimas žymi naują Renault kryptį
Netikėtu žingsniu, nustebinusiu pasaulio automobilių pramonę, Renault generalinis direktorius Luca de Meo paskelbė apie savo atsistatydinimą ir oficialiai pareigas paliks liepos 15 dieną. Prancūzijos automobilių gamintojos valdyba išreiškė padėką de Meo už reikšmingą vadovavimą ir jau pradėjo naujo vadovo paiešką pagal nustatytą perėjimo planą.
Strateginė vizija: nuo „Renaulution“ iki elektromobilių inovacijų
Per penkerius vadovavimo metus Luca de Meo įgyvendino transformacinę „Renaulution“ strategiją, kuri 2021 metais pakeitė visos Renault kryptį. Jo laikotarpiu kompanija sutelkė dėmesį į elektromobilius, tvarią mobilumą ir šiuolaikišką dizainą. Rinkoje pasirodė keli nauji elektriniai ir hibridiniai modeliai, tarp jų – itin lauktas Renault 5 EV. Taip pat sportinis padalinys Alpine tapo visiškai elektriniu prekės ženklu, o Dacia dar labiau įsitvirtino kaip viena stipriausių ekonomiškų automobilių gamintojų Europoje.
Dizaino ir našumo tobulinimai vadovaujant de Meo
Luca de Meo laikotarpiu Renault modeliai pasižymėjo akivaizdžiais išvaizdos ir kokybės pagerinimais. Pažymėtini atnaujinti eksterjerai, pažangūs infotainment sprendimai ir efektyvesnės pavaros sistemos tokiuose modeliuose kaip Renault Megane E-Tech bei naujos kartos Clio. Šie patobulinimai sustiprino Renault konkurencingumą elektromobilių ir hibridinių automobilių segmente prieš tokius konkurentus kaip Volkswagen, Peugeot ar Ford.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai automobilių pramonėje
Dėmesys kaštų optimizavimui ir inovacijoms užtikrino Renault sugrįžimą tarp stipriausių Europos ir pasaulio automobilių gamintojų. Į elektrifikaciją orientuotas modelių asortimentas padėjo aplenkti konkurentus elektromobilių srityje – naujasis Renault 5 ir išplėstas elektrinių automobilių pasirinkimas sulaukė pozityvių atsiliepimų tiek žiniasklaidoje, tiek tarp vartotojų dėl stiliaus, efektyvumo ir prieinamumo derinio.
Naujasis skyrius už automobilių pramonės ribų
Luca de Meo palieka Renault siekdamas naujų iššūkių už automobilių pasaulio ribų. Kaip rašo dienraštis „Le Figaro“, 58 metų vadovas prisijungs prie prabangos prekių grupės Kering, kuriai priklauso tokie žinomi prekių ženklai kaip Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga ir Alexander McQueen. Kadangi nuo 2021 metų Kering akcijų vertė sumažėjo 77%, tikimasi, kad de Meo strateginės žinios padės atgaivinti šią prabangos konglomeratą.
Paveldas – permainų simbolis
Prieš atvykdamas į Renault, de Meo sukaupė platų patirties bagažą vadovaudamas SEAT ir Cupra, priklausančioms Volkswagen grupei, taip pat dirbo su Fiat, Abarth ir Alfa Romeo. Atsisveikindamas su Renault, jis pabrėžė, jog palieka įmonę stipriausioje pozicijoje per daugelį metų ir yra parengęs aiškų strateginį planą naujos kartos produktams. Jo įtakos rezultatai tikimasi, bus juntami Renault elektrifikacijos kelyje ir automobilių standartų naujame apibrėžime.
Šaltinis: smarti
Komentarai